emperyalizmle böyle mücadele edilmez!!!
ben de kesin de iş yapın diyorum zaten..kendim de iş yapan biriyim ...çok okudum,çok biliyorum ve inan bana cidden çok zekiyim..güçlü güçsüzü ezer tabiii.ama doğru mudur ezmesi??ahlak,vicdan,yetiştirilirken sevgiyle ya da sevgisiz yetiştirilmiş olmaya bağlı bir konudur...insanı sevmeyen,adaleti bilmeyen anlayamaz dostum..etrafına selam vermeyen,insanoğlunun refahını gözetmeyen solcu zaten gerçek solcu değildir...sen böyleleriyle tanışmışsın zannedersem..ayrıca saldırgan tavırların zaten gösteriyo ne kadar insancıl olduğunu...bir de forum müzikle ilgili bunları burda konuşmamız doğru değil belki de..daha ayrıntılı tartışmak istersen mesajlaşabiliriz..ancak saygısız,hoşgörüsüz ve sabit fikirli bir izlenim veriyosun ne kadar tartışılır medenice bilemem
güçlenmek için çalışıyoruz,zannettiğinden de çok..