Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • mkcervy • 12 Nisan 2006 10:58 • #496685
    gitar : paul gilbert
    gitar : marty friedman
    bas : billy sheehan
    davul : nick menza
    vokal : sebastian bach
    gitar (bonus) : buckethead
    e bi de klavye ekleyelim : dizzy reed
Bu konunun tüm mesajları