Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • semsemo • 11 Nisan 2006 21:37 • #496668
    davul:lars
    vokal/rtim gitar:max cavalera
    solo gitar: dimme bag darrel(doğru yazmamış olabilirim)
    bas gitar:cliff burton
  • bluesman_dana • 11 Nisan 2006 22:39 • #496670
    bence
    vokal:lemmy(motörhead)
    gitar1:joe satriani
    gitar2:yngwie malmsteen
    davul:lars ulrich
    bas:farketmez
  • kare-te • 12 Nisan 2006 00:28 • #496678
    ben hepsi grubunun arasinda çiki çiki yapmak isterdim bir elim sarisinda bir elim esmerde sesleride çok güzel yaşlarıda sizin gibi küçük :lol
  • mkcervy • 12 Nisan 2006 10:58 • #496685
    gitar : paul gilbert
    gitar : marty friedman
    bas : billy sheehan
    davul : nick menza
    vokal : sebastian bach
    gitar (bonus) : buckethead
    e bi de klavye ekleyelim : dizzy reed
  • Unforgiven_18 • 12 Nisan 2006 11:18 • #496686
    vokal:ozzy osbourne ritim gitar:kırk hammett davul:lars ulrich bass:tabiyki robert trujillo :)))
  • kutay__ • 12 Nisan 2006 11:21 • #496687
    vokal:freddie mercury
    gitar: ben !
    bass: noel redding
    piyano: jerry lee lewis
    davul: john bonham


    alternatif-2

    vokal: burhan çaçan
    bağlama: ibonun sakallı bağlamacısı
    org: rıza silahlıpoda
    perkusyon: balık ayhan
    gitar: kayahan
    back vokal-synth: hakan peker
    saksafon: tayfun
    düdük: erman toroğlu
  • darknessss • 12 Nisan 2006 16:00 • #496698
    nedense genel olarak herkes yurtdışından ithal olarak getirdiği müzisyenlerle kurmuş hayali grubunu..türkiyede ihtiyacımızı karşılayacak müzisyen yokmu sizce,yoksa buda bi yabancı özentiliğimi?saygı duyuyorum tabi ki de hepinizin fikrine,yargılamak değil amacım, ama benim fikrim de bu yadsıyamayız..
    mesela kendimizi zorlasak şu grubu pekala da hayal edebiliriz :
    vokal : emre aydın
    klavye : ozan tügen
    gitar : kerem özyeğen
    bas : tarkan gözübüyük
    davul : burak gürpınar
    v.s. v.s. v.s....
  • Necrophilliac • 12 Nisan 2006 16:37 • #496699
    Bateri:Hannes Grossman
    Vokal/Leadfil:Muhammed Suiçmez
    Lead:Chcuk Schuldiner(keşke diyoruz ya..)
    Bass:Tom Araya/Stefan Fimmers(böyle bi şeydi)
  • soulfly_86 • 12 Nisan 2006 21:01 • #496730
    Vokal,ritim gitar:max cavalera
    Solo gitar:Joe Satriani
    Bass:john myung
    Davul:joey jordison(igor cavalera'da olur kardeşleri birleştiririz tekrardan)
    Back vokal:Ben
  • bigbooots • 13 Nisan 2006 05:33 • #496764
    akustik gitarda ben :))
    perdesiz gitarda erkan ogur
    bassda kerem tüzün
    perküsyonda burhan öçal
    pianoda fazıl say
    klarnette hüsnüüü
    grubun neşe kaynağı da mahmut tuncer olsun