-
davul:lars
vokal/rtim gitar:max cavalera
solo gitar: dimme bag darrel(doğru yazmamış olabilirim)
bas gitar:cliff burton
-
bence
vokal:lemmy(motörhead)
gitar1:joe satriani
gitar2:yngwie malmsteen
davul:lars ulrich
bas:farketmez
-
ben hepsi grubunun arasinda çiki çiki yapmak isterdim bir elim sarisinda bir elim esmerde sesleride çok güzel yaşlarıda sizin gibi küçük :lol
-
gitar : paul gilbert
gitar : marty friedman
bas : billy sheehan
davul : nick menza
vokal : sebastian bach
gitar (bonus) : buckethead
e bi de klavye ekleyelim : dizzy reed
-
vokal:ozzy osbourne ritim gitar:kırk hammett davul:lars ulrich bass:tabiyki robert trujillo :)))
-
vokal:freddie mercury
gitar: ben !
bass: noel redding
piyano: jerry lee lewis
davul: john bonham
alternatif-2
vokal: burhan çaçan
bağlama: ibonun sakallı bağlamacısı
org: rıza silahlıpoda
perkusyon: balık ayhan
gitar: kayahan
back vokal-synth: hakan peker
saksafon: tayfun
düdük: erman toroğlu
-
nedense genel olarak herkes yurtdışından ithal olarak getirdiği müzisyenlerle kurmuş hayali grubunu..türkiyede ihtiyacımızı karşılayacak müzisyen yokmu sizce,yoksa buda bi yabancı özentiliğimi?saygı duyuyorum tabi ki de hepinizin fikrine,yargılamak değil amacım, ama benim fikrim de bu yadsıyamayız..
mesela kendimizi zorlasak şu grubu pekala da hayal edebiliriz :
vokal : emre aydın
klavye : ozan tügen
gitar : kerem özyeğen
bas : tarkan gözübüyük
davul : burak gürpınar
v.s. v.s. v.s....
-
Bateri:Hannes Grossman
Vokal/Leadfil:Muhammed Suiçmez
Lead:Chcuk Schuldiner(keşke diyoruz ya..)
Bass:Tom Araya/Stefan Fimmers(böyle bi şeydi)
-
Vokal,ritim gitar:max cavalera
Solo gitar:Joe Satriani
Bass:john myung
Davul:joey jordison(igor cavalera'da olur kardeşleri birleştiririz tekrardan)
Back vokal:Ben
-
akustik gitarda ben :))
perdesiz gitarda erkan ogur
bassda kerem tüzün
perküsyonda burhan öçal
pianoda fazıl say
klarnette hüsnüüü
grubun neşe kaynağı da mahmut tuncer olsun