benim hayalimdeki grupta öyle zaten çok iyi yerlere gelmiş birileri yok tanınmamış olmalılar benim gibi yoksa ezik olurum canım cidden beraber yükselmek gerekir bence bütünlüğü korumak için
benim çok yakın bir arkadaşım var özelm diye onu alırdım sonra iki kızdan oluşan bir grup kurardık enstrüman falan çalmazdık elektronik popla alternatif arasında gidip gelirdik çok da hoş olurdu adını da butterpiller koyardım..