Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:20 • #503618
    kotuymus
  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:22 • #503619
    rıtm vokalde james solo gıtar kırk bas JASON davul lars
  • delibaterist • 21 Ağustos 2006 21:56 • #510644
    davul=beeennn =)
    bas=tuba =)
    bas2= kübra =)
    vokal/ritm gitar= nida =)

    hayalimdeki grup zaten _KayıP_
  • kindgirl • 22 Ağustos 2006 06:40 • #510685
    ya bayıldım bu cevaba,işte budur yürü be:))
  • mansons pain • 22 Ağustos 2006 09:27 • #510688
    benim hayalimdeki grupta öyle zaten çok iyi yerlere gelmiş birileri yok tanınmamış olmalılar benim gibi yoksa ezik olurum canım cidden beraber yükselmek gerekir bence bütünlüğü korumak için
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 12:20 • #510697
    benim çok yakın bir arkadaşım var özelm diye onu alırdım sonra iki kızdan oluşan bir grup kurardık enstrüman falan çalmazdık elektronik popla alternatif arasında gidip gelirdik çok da hoş olurdu adını da butterpiller koyardım..
  • _rasmus_ • 22 Ağustos 2006 19:14 • #510800
    davul=will champion
    bas=fieldy
    elektro=ben moody
    vokal=ben