Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 12:20 • #510697
    benim çok yakın bir arkadaşım var özelm diye onu alırdım sonra iki kızdan oluşan bir grup kurardık enstrüman falan çalmazdık elektronik popla alternatif arasında gidip gelirdik çok da hoş olurdu adını da butterpiller koyardım..
Bu konunun tüm mesajları