-
red hot'ın aynısı koyardım ama gitara john'a ek olarak malmsteen gibi biri muhteşem olurdu. Gerçi red hot şarkılarında harcanırdı o adam ama neyse.
-
vokal:ismail yk
davul:lars
gitar:buckethead
bass:tarkan gözübüyük
klip yönetmeni:şahin k.
İŞTE HAYALİMDEKİ GRUP:D
easily nin isteğiyle küçük bir takviye yapıyorum:
dansöz:liseli serap
-
vokal:ben
davul;rock gray
gitar:ben whisper
bizim müiğimiz bu kaar yeter
-
klip yönetmenin beni benden aldı ama ya. oldu mu böyle! =) sizin bi de liseli serap vardır onu da koyun tam olsun. töbe töbe.
-
1. grup
roger waters
david gilmour
greenday in bateristi
cliff burton(iki bas oldu ama nese)
jimmy page
2. grup
jimmy page
jim morrison
jimmy hendrix
john lennon
(?)
3. grup
freddie mercury
roger waters
keith moon
slash
4.grup
axl rose
slash
(?)
(?)
-
davul: Richard Christy
bas : Nagash (lex icon)
gitar: Blackheart (psy-coma) ve chuck schuldiner
vokal: Chris Barnes
klavye: Madonna Wayne Gacy
Back vokal: Sarah Jezebel Deva ve Tarja Turunen
seyirci olarak da ben tabi.... Böyle bi grup izlenir..
-
elektro:selçuk
bass : ömer
davul :ben
vokal: yine selçuk
-
vokal,gitar,bas gitar,davul:İLTER ELMAS
-
gitarda : şahin k
davulda : şahin k
saksafonda : şahin k figüranları
bassda da : şahin k
-
ıyıymıs