Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • easily • 28 Haziran 2006 19:09 • #502422
    red hot'ın aynısı koyardım ama gitara john'a ek olarak malmsteen gibi biri muhteşem olurdu. Gerçi red hot şarkılarında harcanırdı o adam ama neyse.
  • metalwrath • 29 Haziran 2006 13:20 • #502494
    vokal:ismail yk
    davul:lars
    gitar:buckethead
    bass:tarkan gözübüyük
    klip yönetmeni:şahin k.
    İŞTE HAYALİMDEKİ GRUP:D
    easily nin isteğiyle küçük bir takviye yapıyorum:
    dansöz:liseli serap
  • rock in rio • 29 Haziran 2006 14:56 • #502523
    vokal:ben
    davul;rock gray
    gitar:ben whisper
    bizim müiğimiz bu kaar yeter
  • easily • 29 Haziran 2006 22:56 • #502588
    klip yönetmenin beni benden aldı ama ya. oldu mu böyle! =) sizin bi de liseli serap vardır onu da koyun tam olsun. töbe töbe.
  • psychedelian • 30 Haziran 2006 13:16 • #502645
    1. grup
    roger waters
    david gilmour
    greenday in bateristi
    cliff burton(iki bas oldu ama nese)
    jimmy page
    2. grup
    jimmy page
    jim morrison
    jimmy hendrix
    john lennon
    (?)
    3. grup
    freddie mercury
    roger waters
    keith moon
    slash
    4.grup
    axl rose
    slash
    (?)
    (?)
  • Aria GalaCtiCa • 2 Temmuz 2006 16:12 • #502885
    davul: Richard Christy
    bas : Nagash (lex icon)
    gitar: Blackheart (psy-coma) ve chuck schuldiner
    vokal: Chris Barnes
    klavye: Madonna Wayne Gacy
    Back vokal: Sarah Jezebel Deva ve Tarja Turunen
    seyirci olarak da ben tabi.... Böyle bi grup izlenir..
  • Rock_forever • 3 Temmuz 2006 16:25 • #503015
    elektro:selçuk
    bass : ömer
    davul :ben
    vokal: yine selçuk
  • foetus • 7 Temmuz 2006 18:50 • #503596
    vokal,gitar,bas gitar,davul:İLTER ELMAS
  • Serpent_King • 7 Temmuz 2006 20:00 • #503603
    gitarda : şahin k
    davulda : şahin k
    saksafonda : şahin k figüranları
    bassda da : şahin k
  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:20 • #503617
    ıyıymıs