Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • easily • 28 Haziran 2006 19:09 • #502422
    red hot'ın aynısı koyardım ama gitara john'a ek olarak malmsteen gibi biri muhteşem olurdu. Gerçi red hot şarkılarında harcanırdı o adam ama neyse.
Bu konunun tüm mesajları