Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • Aria GalaCtiCa • 2 Temmuz 2006 16:12 • #502885
    davul: Richard Christy
    bas : Nagash (lex icon)
    gitar: Blackheart (psy-coma) ve chuck schuldiner
    vokal: Chris Barnes
    klavye: Madonna Wayne Gacy
    Back vokal: Sarah Jezebel Deva ve Tarja Turunen
    seyirci olarak da ben tabi.... Böyle bi grup izlenir..
Bu konunun tüm mesajları