nedense genel olarak herkes yurtdışından ithal olarak getirdiği müzisyenlerle kurmuş hayali grubunu..türkiyede ihtiyacımızı karşılayacak müzisyen yokmu sizce,yoksa buda bi yabancı özentiliğimi?saygı duyuyorum tabi ki de hepinizin fikrine,yargılamak değil amacım, ama benim fikrim de bu yadsıyamayız..
mesela kendimizi zorlasak şu grubu pekala da hayal edebiliriz :
vokal : emre aydın
klavye : ozan tügen
gitar : kerem özyeğen
bas : tarkan gözübüyük
davul : burak gürpınar
v.s. v.s. v.s....