Selam, arkadaşlar yorum almak güzel bir şeymiş. Kayıtların hepsi bilgisayarda yapıldı.Kayıt için Cubase sx kullandım, Davulllar FL studio 6 ile yazıldı. şarkılardaki eksikliklerin farkındayım. Kayıtlar için sadece pazar öğleden sonra vakit oluyor. İnce ince uğraşmak için zaman lazım. Teşekkür ediyoruz.