Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Samsunlu 10'dan sonra adlı grubun demoları niye Siteye alınmıyor sizce ??

  • tugrulyazgi • 15 Nisan 2006 09:46 • #496939
    Selam, arkadaşlar yorum almak güzel bir şeymiş. Kayıtların hepsi bilgisayarda yapıldı.Kayıt için Cubase sx kullandım, Davulllar FL studio 6 ile yazıldı. şarkılardaki eksikliklerin farkındayım. Kayıtlar için sadece pazar öğleden sonra vakit oluyor. İnce ince uğraşmak için zaman lazım. Teşekkür ediyoruz.
Bu konunun tüm mesajları