tahmin ettiğim gibi olmuş :D bende sample kullanırım kayıtlarımda..çok başarılı bi kayıt olmuş..tonlar falan çok iyi..tekrar kutluyorum..bende samsunluyumda..kaydı nerde aldığınızı ondan sebep sordum..bu işi samsunda yapan bi yer var..orasıda bu kadar güzel yapmazdı :D onun için sordum..
hojam..senle paslaşalım..bende bu sample, davul, kayıt işleriyle ilgileniyorum..birbirimizden öğrenceğimiz şeyler olabilir..daha çok ben öğrenirim sen öğretirsin :D benim msn ;
[email protected]