Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Samsunlu 10'dan sonra adlı grubun demoları niye Siteye alınmıyor sizce ??

  • grupmulanbu • 15 Nisan 2006 10:35 • #496940
    tahmin ettiğim gibi olmuş :D bende sample kullanırım kayıtlarımda..çok başarılı bi kayıt olmuş..tonlar falan çok iyi..tekrar kutluyorum..bende samsunluyumda..kaydı nerde aldığınızı ondan sebep sordum..bu işi samsunda yapan bi yer var..orasıda bu kadar güzel yapmazdı :D onun için sordum..

    hojam..senle paslaşalım..bende bu sample, davul, kayıt işleriyle ilgileniyorum..birbirimizden öğrenceğimiz şeyler olabilir..daha çok ben öğrenirim sen öğretirsin :D benim msn ; [email protected]
Bu konunun tüm mesajları