ben geçenlerde metallica'nın tarihini anlatan bi kitap aldım ve içinde sepultura'nın metallica'dan pek hoşlanmadığına dair yazılar var.bu konuda bişeyler biliyosanız yazın nolur ya çünkü eğer böyle bişey varsa artık sepultura tişörtüyle gezmek istemiyorum.Bu arada sizde metallicanın daha iyi olduğunu düşünüyosunuz dimi=))))