Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica'yla sepulturanın arası nasıl?

  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 19:15 • #497346
    ben geçenlerde metallica'nın tarihini anlatan bi kitap aldım ve içinde sepultura'nın metallica'dan pek hoşlanmadığına dair yazılar var.bu konuda bişeyler biliyosanız yazın nolur ya çünkü eğer böyle bişey varsa artık sepultura tişörtüyle gezmek istemiyorum.Bu arada sizde metallicanın daha iyi olduğunu düşünüyosunuz dimi=))))
  • karasa • 22 Nisan 2006 19:30 • #497348
    metallica denen o şeyler sepultuanın yanına bile yklaşamaz kıyaslanamaz bile bence!!! çok feci yanılıosun ama zevkler tartışılmaz
  • kare-te • 22 Nisan 2006 19:52 • #497351
    hey allam araları nasıl :D muhomuhomuho
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:01 • #497352
    ya bak ben metallica kadar sepulturayıda seviyorum (hatta belki daha fazla)ama onlar metallicayı neden sövüyolar bunu anlayabilmiş değilim tek konu jason mı yoksa daha öncesinden bişeylermi var
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:03 • #497353
    sen ne anlarsıınnnn be hem ne var sorumda bu arada cidden sorun ne
  • Holy_Bastard • 22 Nisan 2006 20:15 • #497359
    Şimdi , müzikal açıdan Metallica'nın yanına yaklaşamazlar diyorsan aferedersin ama bir daha müzik dinleme derim ben sana!

    Ha başka kıstaslar alıpta söylüyorsan onları yaz o zaman , ne bakımdan metallica sepultura'nın yanına yaklaşamaz?
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:21 • #497361
    ya afedersinde ben öyle bişi demedimki baya karıştırdınız olayı bakın tekrar açıklıyorum sepulturayı çoook seviyorum (ne çok seveni varmış bu adamlarında) ama sadece metallicayla araları neden açıldı merak ettim tamam anladınız umarım bu sefer =(
  • Noryth Aquanum • 22 Nisan 2006 20:34 • #497363
    Bal şeker araları...
  • BlAcK BaSs • 22 Nisan 2006 20:47 • #497364
    metallica sepulturanın yanına yakısmaz mı?

    komiksin arkadaşım. gerçi zevkler ve renkler tartışılmaz.
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:47 • #497365
    çok hoş...resmen kızdım