evet bencede aslında düzelmek birazda sepulturanın elinde metallica içinde aynı şekilde veya herkes için... isteseler değiştirebilirler bu durumu tamamen eskiye dönmek imkansız söylemeye çalıştığım şey o değil ama genede daha iyi olabilirdi... metal gruplarına şöyle bi düşünce hakim (eğer some kind of monsterı izlediyseniz bilirsiniz) yok şimdiki metale ayak uyduralım yok yeni nesil böyle seviyo yok daha iyi para var sırf bunun için kirkün sololarını kesmedimi metallica? (işte bu oldu son acı darbe metallica tarihine zaten) oysaki bilmiyolar yeni nesil eskiyi özlüyo o sololar olmadan bi hiç bu grup bunu ben söylüyorum onların düşünememesi kafamı karıştırıyo (gerçi kirk baya uyarmış ama...) işte gel de anlat ama o kadar çok eleştiri aldıki bu halleri artık anladıklarını umuyorum yeni metalin eskisi kadar iyi olmadığını ha bu demek değil ki hiç süper müzik yapan yeni metal grubu yok tabi ki var ama bi düşünsenize şu anda metalden gerçekten anlayan herkesin dinlemeyi tercih ettiği grupların tarihi 80lere 90lara uzanmıyomu yanlışmıyım... aslında daha çok şey söylerim ama milletin gözü korkcak =(((