-
bencede gayet komik metallicayı ezmek moda olmuşş yaa tamam sepulturaya kötü demedik hatta çok iyi dedik hadi mükemmel olsun ama metallicanında hakkını verin ya
-
Yok seni anlıyorum , ben sana demedim zaten tilveistdie :))
Sen sev metallica'yı ama sırf araları açık diye sepultura dinlemeyi bırakman saçmalık olur , sonuçta onların arasında olan bir şey , iyi geçinmek zorunda değiller ki :))
-
eyvallah ya tabi ki dinlicem bırakmam zaten ama ne biliim birden yüklennce millet kim ne diyo karıştı önüne gelen metallicaya atıyo ister istemez kızıyorum
-
Sen onu bana sor , garaj tarihinin en fanatik metallica savunucusuyum ben :)) En iyi cc_baran bilir ama buralarda yok artık o :)
-
neyse yalnız olmadııma sevndim =)sepulturada dinlermisin bari...!
-
yapılmışlar açısından bakarsak sepultura da max in ayrılması belki sepultura tarihini lekeleyebilecek bi konudur, max in ayrılmasıyla gelen albümlerin utanç tablosu değerinde olmaları noların değerini daha da düşürdü benim gözümde.. açıkçası sepultura denilince sadece 97 öncesini düşünüyorum
metallica ya gelirsek zamanında melodik açıdan biçok güzel şarkı yapmışlar hatta bunları sadece şarkı olarak nitelendirmek bile yanlış, her biri ayrı bi şaheser.. herneyse son zamanlarda metallicanın birçok olayı sadece paraya çevirdiğinin herkes farkındadır, dinleyen kitle açısından bahsetmiyorum bir zamanların o üstün kalitesi bu hallere düşmemeliydi bence.. bu metallica için kötü bi şey benim gözümde
bu arada ben metallica sevmem ama yine de şarkılarına özellikle eski şarkılarına dil uzatamam... ikisine bu açıdan bakarsak aralarında bi çekememezlik olması çok saçma çünkü ikisinin de hataları var...
bi de araları bozuk diye sepulturadan vazgeçmen çok saçma... müzikal açıdan bakarsan farklı türler belki ama bi zamanlar ikisi de kendi kategorilerinin en iyi örnekleriydiler...
-
Şu ana kadar garaj'da gördüğüm en mantıklı bir kaç açıklamadan biri , hata bulamıyorum ,sevmemene rağmen müthiş objektif davranmışsın , tebrikler hiyerrapol :))
Ayrıca Tliveistdie , Sepultura Max gittikten sonra bitti hiyerrapol'unda dediği gibi ,makine gibi ,hayvan gibi çalıyorlar ama neye yarar? Artık ruhları Soulfly'da :)
-
aslında metallica'ya laf atmamak gerek,sonuçta bi efsane olmuş onlar,ama açıkçası bence sepulturanın müziği daha iyi ve daha çok coşturuyo,en azından benim için böyle:)
-
Tabii ki , olabilir , zevk meselesi , kimse sana diyemez *Nasıl seversin sen Sepultura'yı Metallica'dan daha çok* diye :)
-
dimi yaa,zevklerle renkler tartışılmaz demiş birisi:)
sevmemelerinin nedeni belki iyi müzik yapmalarını ve böğürmelerini kıskanmalarıdır:))