Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica'yla sepulturanın arası nasıl?

  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:50 • #497367
    bencede gayet komik metallicayı ezmek moda olmuşş yaa tamam sepulturaya kötü demedik hatta çok iyi dedik hadi mükemmel olsun ama metallicanında hakkını verin ya
  • Holy_Bastard • 22 Nisan 2006 20:55 • #497368
    Yok seni anlıyorum , ben sana demedim zaten tilveistdie :))

    Sen sev metallica'yı ama sırf araları açık diye sepultura dinlemeyi bırakman saçmalık olur , sonuçta onların arasında olan bir şey , iyi geçinmek zorunda değiller ki :))
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:57 • #497369
    eyvallah ya tabi ki dinlicem bırakmam zaten ama ne biliim birden yüklennce millet kim ne diyo karıştı önüne gelen metallicaya atıyo ister istemez kızıyorum
  • Holy_Bastard • 22 Nisan 2006 22:54 • #497377
    Sen onu bana sor , garaj tarihinin en fanatik metallica savunucusuyum ben :)) En iyi cc_baran bilir ama buralarda yok artık o :)
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 23:03 • #497380
    neyse yalnız olmadııma sevndim =)sepulturada dinlermisin bari...!
  • hiyerrapol • 22 Nisan 2006 23:29 • #497383
    yapılmışlar açısından bakarsak sepultura da max in ayrılması belki sepultura tarihini lekeleyebilecek bi konudur, max in ayrılmasıyla gelen albümlerin utanç tablosu değerinde olmaları noların değerini daha da düşürdü benim gözümde.. açıkçası sepultura denilince sadece 97 öncesini düşünüyorum


    metallica ya gelirsek zamanında melodik açıdan biçok güzel şarkı yapmışlar hatta bunları sadece şarkı olarak nitelendirmek bile yanlış, her biri ayrı bi şaheser.. herneyse son zamanlarda metallicanın birçok olayı sadece paraya çevirdiğinin herkes farkındadır, dinleyen kitle açısından bahsetmiyorum bir zamanların o üstün kalitesi bu hallere düşmemeliydi bence.. bu metallica için kötü bi şey benim gözümde


    bu arada ben metallica sevmem ama yine de şarkılarına özellikle eski şarkılarına dil uzatamam... ikisine bu açıdan bakarsak aralarında bi çekememezlik olması çok saçma çünkü ikisinin de hataları var...


    bi de araları bozuk diye sepulturadan vazgeçmen çok saçma... müzikal açıdan bakarsan farklı türler belki ama bi zamanlar ikisi de kendi kategorilerinin en iyi örnekleriydiler...
  • Holy_Bastard • 22 Nisan 2006 23:33 • #497384
    Şu ana kadar garaj'da gördüğüm en mantıklı bir kaç açıklamadan biri , hata bulamıyorum ,sevmemene rağmen müthiş objektif davranmışsın , tebrikler hiyerrapol :))

    Ayrıca Tliveistdie , Sepultura Max gittikten sonra bitti hiyerrapol'unda dediği gibi ,makine gibi ,hayvan gibi çalıyorlar ama neye yarar? Artık ruhları Soulfly'da :)
  • numbie_X • 23 Nisan 2006 00:05 • #497392
    aslında metallica'ya laf atmamak gerek,sonuçta bi efsane olmuş onlar,ama açıkçası bence sepulturanın müziği daha iyi ve daha çok coşturuyo,en azından benim için böyle:)
  • Holy_Bastard • 23 Nisan 2006 00:23 • #497395
    Tabii ki , olabilir , zevk meselesi , kimse sana diyemez *Nasıl seversin sen Sepultura'yı Metallica'dan daha çok* diye :)
  • numbie_X • 23 Nisan 2006 09:54 • #497423
    dimi yaa,zevklerle renkler tartışılmaz demiş birisi:)
    sevmemelerinin nedeni belki iyi müzik yapmalarını ve böğürmelerini kıskanmalarıdır:))