-
bence ikisi de kraldı.ama bir zamana kadar.metallica st.anger ı çıkarınca bitti benim gözümde sepultura ise max cavalera ayrıldıktan sonra...ama aralarında kanlı bıçaklı bir savaş olsa da dinlemeye devam bence.(tabi ki eski hallerini.p)
-
tamam anlaşıldı zaten hepinizin söylediği herşeye katılıyorum ve bu grupları dinlemeyi bırakmaya niyetim yok zaten =))) ama gerçekten artık iki grup içinde hiçbişey eskisi gibi değil insanlar parayı görünce bazı şeyler değişiyo keşke böyle olmasa ama elden ne gelir...
-
doğru..müzik artık bir endüstri!!
-
ya varya aslında benim hala umudum var belki şu yeni basçı robert bişiler yapabilir son albüm bi çıksın belki değişirler biraz, geri dönüş olur demiyorum ama bence st angerdan iyi olcak bu yeni albüm
-
rob çok kral adam ...suicidal tendencies ta görmüştüm ben onun potansiyelini:D
-
metallica için umut var yani=)
-
galiba evet!:D ama sepultura için umut yok...
-
=))) neyse eniyisi biz opeth dinleyelim =DDDD
-
opeTh iiyi diR =)
ama metaLLica'yLa KıyasLanıcak bişi biLmiyooRumm bn!
-
çok etkilendim