Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica'yla sepulturanın arası nasıl?

  • wallace • 23 Nisan 2006 14:32 • #497442
    bence ikisi de kraldı.ama bir zamana kadar.metallica st.anger ı çıkarınca bitti benim gözümde sepultura ise max cavalera ayrıldıktan sonra...ama aralarında kanlı bıçaklı bir savaş olsa da dinlemeye devam bence.(tabi ki eski hallerini.p)
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 14:50 • #497445
    tamam anlaşıldı zaten hepinizin söylediği herşeye katılıyorum ve bu grupları dinlemeyi bırakmaya niyetim yok zaten =))) ama gerçekten artık iki grup içinde hiçbişey eskisi gibi değil insanlar parayı görünce bazı şeyler değişiyo keşke böyle olmasa ama elden ne gelir...
  • wallace • 23 Nisan 2006 14:53 • #497447
    doğru..müzik artık bir endüstri!!
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 15:06 • #497450
    ya varya aslında benim hala umudum var belki şu yeni basçı robert bişiler yapabilir son albüm bi çıksın belki değişirler biraz, geri dönüş olur demiyorum ama bence st angerdan iyi olcak bu yeni albüm
  • wallace • 23 Nisan 2006 15:08 • #497451
    rob çok kral adam ...suicidal tendencies ta görmüştüm ben onun potansiyelini:D
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 15:09 • #497452
    metallica için umut var yani=)
  • wallace • 23 Nisan 2006 15:15 • #497454
    galiba evet!:D ama sepultura için umut yok...
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 15:17 • #497455
    =))) neyse eniyisi biz opeth dinleyelim =DDDD
  • sLnkoLik • 23 Nisan 2006 17:01 • #497467
    opeTh iiyi diR =)
    ama metaLLica'yLa KıyasLanıcak bişi biLmiyooRumm bn!
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 20:05 • #497474
    çok etkilendim