tamam anlaşıldı zaten hepinizin söylediği herşeye katılıyorum ve bu grupları dinlemeyi bırakmaya niyetim yok zaten =))) ama gerçekten artık iki grup içinde hiçbişey eskisi gibi değil insanlar parayı görünce bazı şeyler değişiyo keşke böyle olmasa ama elden ne gelir...