Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica'yla sepulturanın arası nasıl?

  • hiyerrapol • 22 Nisan 2006 23:29 • #497383
    yapılmışlar açısından bakarsak sepultura da max in ayrılması belki sepultura tarihini lekeleyebilecek bi konudur, max in ayrılmasıyla gelen albümlerin utanç tablosu değerinde olmaları noların değerini daha da düşürdü benim gözümde.. açıkçası sepultura denilince sadece 97 öncesini düşünüyorum


    metallica ya gelirsek zamanında melodik açıdan biçok güzel şarkı yapmışlar hatta bunları sadece şarkı olarak nitelendirmek bile yanlış, her biri ayrı bi şaheser.. herneyse son zamanlarda metallicanın birçok olayı sadece paraya çevirdiğinin herkes farkındadır, dinleyen kitle açısından bahsetmiyorum bir zamanların o üstün kalitesi bu hallere düşmemeliydi bence.. bu metallica için kötü bi şey benim gözümde


    bu arada ben metallica sevmem ama yine de şarkılarına özellikle eski şarkılarına dil uzatamam... ikisine bu açıdan bakarsak aralarında bi çekememezlik olması çok saçma çünkü ikisinin de hataları var...


    bi de araları bozuk diye sepulturadan vazgeçmen çok saçma... müzikal açıdan bakarsan farklı türler belki ama bi zamanlar ikisi de kendi kategorilerinin en iyi örnekleriydiler...
Bu konunun tüm mesajları