Katılmıyorum, hatunkişi. Bir sanatçının tek ödülü alkıştır. Ne kadar çok kişi tarafından beğenilirse o kadar çok çalışma, üretme isteği duyar kendinde sanatçı. Bu "yok ben tanınmıyim, mainstream olmiyim, beni seven az olsun" diyen tipler karakter sahibi görünmeye çalışmaktan başka birşey yapmazlar bence. Tamamen saçmalık yaptıkları.