karabasann sağol :)ya anlamadıım şey ne biliyormusunuz insanlar hep şöyle diyorlar 4 akor iki söz alsana şarkı ya kardeşim bi şarkı yapmak için 100 tanemi akor kullancaz?biz bilmiyomuyuz fazla akor koymayı?ben sadece 4 tanemi akor biliyorum sanıyosunuz? karabasann sana söylemiyorum yanlış anlama sakın :)benim 2 akorlu parçamda var gayet güzel hemde!!ya mesela pink floyd another brick in the wall uda 4 akorlu bi şarkı?başka bişey söylemek istemiyorum yaa böyle insanlara çok kızıyorum!sanata saygı gösterin biraz yapabiliyosanız buyrun yapın görelim!!!...beyninizi geliştirin beeee!!!!!