-
sadece bir akustik gitar,mikrofonlu kulaklık ve windows ses kaydedicisiyle yapıldı!!!ayrıca tek başıma yaptım!sakın sormayın bunda 2 kişi şarkı söylüyo veya 2 tane gitar var falan diyee üst üste kayıt!!! :)
http://www.hemenpaylas.com/download/539776/NeDeN....mp3.html
bestede bana ait :)
-
çok mütevazisin
-
çok kötü.. kayıt, enstruman, teçhizat falan filan da bahanen olmuş.. :)
-
bende zannettim çıkıp gitarla vahşi bi solo attın telleri patlattın filan e bunu herkes yapabilir
-
dört akorumu alırım...üstüne de "gözler,sözler" gibisinden kafiye uydururum ehehuhe
kesin bu şarkı da patlar yakında kaç siteye verdin bu linki :P
mıyır da mıyır...
-
dandik bi klavyeyle topic açabiliosan,elbetki akustik gitarlada bişiler yapabilirsin..
-
azimle mıçan duvarı deler ibanetze.. arkadaşa güvenim tam!!
-
ibanetze tamamen haklısın ama türk insanı bundan hoşlanıyo zaten değilmi? 3 veya 4 siteye verdim linki :) ayrıca parça kalideli demedimki ben ama piyasadaki salak paröalardan güzel bence hemde bu kadar basit yapıldığı halde :)
-
bence gayet güzel olmuş sözleride güzel şarkının bol şans sana ne diim...
-
karabasann sağol :)ya anlamadıım şey ne biliyormusunuz insanlar hep şöyle diyorlar 4 akor iki söz alsana şarkı ya kardeşim bi şarkı yapmak için 100 tanemi akor kullancaz?biz bilmiyomuyuz fazla akor koymayı?ben sadece 4 tanemi akor biliyorum sanıyosunuz? karabasann sana söylemiyorum yanlış anlama sakın :)benim 2 akorlu parçamda var gayet güzel hemde!!ya mesela pink floyd another brick in the wall uda 4 akorlu bi şarkı?başka bişey söylemek istemiyorum yaa böyle insanlara çok kızıyorum!sanata saygı gösterin biraz yapabiliyosanız buyrun yapın görelim!!!...beyninizi geliştirin beeee!!!!!