Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dandik bi akustik gitarla neler yapabilirsiniz?

  • StOrMbRiNgEr • 25 Nisan 2006 01:28 • #497554
    sadece bir akustik gitar,mikrofonlu kulaklık ve windows ses kaydedicisiyle yapıldı!!!ayrıca tek başıma yaptım!sakın sormayın bunda 2 kişi şarkı söylüyo veya 2 tane gitar var falan diyee üst üste kayıt!!! :)

    http://www.hemenpaylas.com/download/539776/NeDeN....mp3.html

    bestede bana ait :)
  • ga ga • 25 Nisan 2006 02:51 • #497559
    çok mütevazisin
  • bigbooots • 25 Nisan 2006 04:51 • #497562
    çok kötü.. kayıt, enstruman, teçhizat falan filan da bahanen olmuş.. :)
  • kare-te • 25 Nisan 2006 05:30 • #497565
    bende zannettim çıkıp gitarla vahşi bi solo attın telleri patlattın filan e bunu herkes yapabilir
  • ibanetze • 25 Nisan 2006 10:32 • #497570
    dört akorumu alırım...üstüne de "gözler,sözler" gibisinden kafiye uydururum ehehuhe

    kesin bu şarkı da patlar yakında kaç siteye verdin bu linki :P

    mıyır da mıyır...
  • _NoFx is Back_ • 25 Nisan 2006 15:55 • #497587
    dandik bi klavyeyle topic açabiliosan,elbetki akustik gitarlada bişiler yapabilirsin..
  • bigbooots • 25 Nisan 2006 16:49 • #497590
    azimle mıçan duvarı deler ibanetze.. arkadaşa güvenim tam!!
  • StOrMbRiNgEr • 25 Nisan 2006 18:52 • #497604
    ibanetze tamamen haklısın ama türk insanı bundan hoşlanıyo zaten değilmi? 3 veya 4 siteye verdim linki :) ayrıca parça kalideli demedimki ben ama piyasadaki salak paröalardan güzel bence hemde bu kadar basit yapıldığı halde :)
  • karabasann88 • 25 Nisan 2006 19:00 • #497609
    bence gayet güzel olmuş sözleride güzel şarkının bol şans sana ne diim...
  • StOrMbRiNgEr • 27 Nisan 2006 20:37 • #497720
    karabasann sağol :)ya anlamadıım şey ne biliyormusunuz insanlar hep şöyle diyorlar 4 akor iki söz alsana şarkı ya kardeşim bi şarkı yapmak için 100 tanemi akor kullancaz?biz bilmiyomuyuz fazla akor koymayı?ben sadece 4 tanemi akor biliyorum sanıyosunuz? karabasann sana söylemiyorum yanlış anlama sakın :)benim 2 akorlu parçamda var gayet güzel hemde!!ya mesela pink floyd another brick in the wall uda 4 akorlu bi şarkı?başka bişey söylemek istemiyorum yaa böyle insanlara çok kızıyorum!sanata saygı gösterin biraz yapabiliyosanız buyrun yapın görelim!!!...beyninizi geliştirin beeee!!!!!