-
dostum iyi de türkçe rock ın bu dönemi biraz eskidi artık distortion vermen gerek :D bu biraz grizu vari falan olmuş eskileri anımsattı bana ama kötü de değil belki keşfedilirsin, bu arada sondaki solonun yamalı olduu çok belli oluyor :D..
-
stormbringer şarkıyı dinledim fena değil.dediğin imkanlara rağmende iyi bir kayıt çıkmış ortaya.ben beğendim.beğenmeseydimde sonsuz saygı duyardım çünkü uğraşıp,kısıtlı imkanlarla ortaya birşeyler çıkarmışsın.başarılar...
-
Van Halen - Spanish Fly yaparım hoho.
-
dostum şarkıyı dinledim güzel olmuş zaten elindeki akipmanla yapılabilecek en güzel kayıt olmuş en azından uğraşmışsın kolaysa diğerleri söz yazsın diğerleri beste yapsın
bizim kendi grubumuz var kendi parçalarımızı kendi sözümüzü yapacaz diye iflahımız gevriyor grup olmamıza rağmen...sen tek başına yapmışsın!!!
çabana saygı duyuyorum dostum kayıtlarına devam et..
-
:) başarılarının devamını dilerim takılalarında sallama gitar çalmak farklı ama ona söz yazmak her babayigidin harcı degildir güzel :D
-
vokal fena değil. mikrofonu değiştir:) ayrıca sanki gitarı biraz daha akıcı çalmak gerekiyor. neyse başarılarının devamını dileriz...
-
kkurt yazmış diye bi bakayım dedim karate-stormbringer atışması tam cevizkıran olmuş gece gece koptum. :))
-
kutay sana katılıyorum bence bu atışma süper olmuş :D
-
heheh çok sağolun yaa
ama mikrofonu değiştirirsem kulaklığıda değiştirmem gerekirm dimi :D
ya bu gitarda başlıkta yazıldığı gibi 100 liralık bi gitarr :D sanırım mikrofon danmdik oluca gitarın sesini düzeltti birazz sağol!
-
aslında çocuksu bi atışma herif odun anlamıyoki bişeyden mall