Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dandik bi akustik gitarla neler yapabilirsiniz?

  • anaemics • 9 Mayıs 2006 23:28 • #498413
    dostum iyi de türkçe rock ın bu dönemi biraz eskidi artık distortion vermen gerek :D bu biraz grizu vari falan olmuş eskileri anımsattı bana ama kötü de değil belki keşfedilirsin, bu arada sondaki solonun yamalı olduu çok belli oluyor :D..
  • cigaracı • 12 Mayıs 2006 14:24 • #498574
    stormbringer şarkıyı dinledim fena değil.dediğin imkanlara rağmende iyi bir kayıt çıkmış ortaya.ben beğendim.beğenmeseydimde sonsuz saygı duyardım çünkü uğraşıp,kısıtlı imkanlarla ortaya birşeyler çıkarmışsın.başarılar...
  • Noryth Aquanum • 12 Mayıs 2006 18:51 • #498592
    Van Halen - Spanish Fly yaparım hoho.
  • cfh_arsenic • 12 Mayıs 2006 19:54 • #498601
    dostum şarkıyı dinledim güzel olmuş zaten elindeki akipmanla yapılabilecek en güzel kayıt olmuş en azından uğraşmışsın kolaysa diğerleri söz yazsın diğerleri beste yapsın

    bizim kendi grubumuz var kendi parçalarımızı kendi sözümüzü yapacaz diye iflahımız gevriyor grup olmamıza rağmen...sen tek başına yapmışsın!!!

    çabana saygı duyuyorum dostum kayıtlarına devam et..
  • maim13 • 19 Mayıs 2006 01:20 • #499074
    :) başarılarının devamını dilerim takılalarında sallama gitar çalmak farklı ama ona söz yazmak her babayigidin harcı degildir güzel :D
  • kkurt • 19 Mayıs 2006 02:39 • #499087
    vokal fena değil. mikrofonu değiştir:) ayrıca sanki gitarı biraz daha akıcı çalmak gerekiyor. neyse başarılarının devamını dileriz...
  • kutay__ • 19 Mayıs 2006 03:01 • #499088
    kkurt yazmış diye bi bakayım dedim karate-stormbringer atışması tam cevizkıran olmuş gece gece koptum. :))
  • maim13 • 19 Mayıs 2006 03:08 • #499089
    kutay sana katılıyorum bence bu atışma süper olmuş :D
  • StOrMbRiNgEr • 12 Ağustos 2006 23:38 • #509378
    heheh çok sağolun yaa
    ama mikrofonu değiştirirsem kulaklığıda değiştirmem gerekirm dimi :D
    ya bu gitarda başlıkta yazıldığı gibi 100 liralık bi gitarr :D sanırım mikrofon danmdik oluca gitarın sesini düzeltti birazz sağol!
  • StOrMbRiNgEr • 12 Ağustos 2006 23:41 • #509379
    aslında çocuksu bi atışma herif odun anlamıyoki bişeyden mall