dostum şarkıyı dinledim güzel olmuş zaten elindeki akipmanla yapılabilecek en güzel kayıt olmuş en azından uğraşmışsın kolaysa diğerleri söz yazsın diğerleri beste yapsın
bizim kendi grubumuz var kendi parçalarımızı kendi sözümüzü yapacaz diye iflahımız gevriyor grup olmamıza rağmen...sen tek başına yapmışsın!!!
çabana saygı duyuyorum dostum kayıtlarına devam et..