Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision a sen olsan kimi gonderirdin???

  • davidsylveria • 26 Nisan 2006 18:04 • #497668
    nofx abı sen çok saçma bı herifsın bılıyosun dımı bunu anladım duşunme kabılıyetın yok adam gıbı bişey yazamıyosun ama espırı kabılıyetınde yok kı napçaz senın bu durumunu yaaaa oturup bı gun forumda tartışalım uzun uzun ok beynıne ıyı bak
Bu konunun tüm mesajları