Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision a sen olsan kimi gonderirdin???

  • eternal_silent • 26 Nisan 2006 17:23 • #497661
    pentagramı yollar ortamın a*ına koyar dönerdim...
  • davidsylveria • 26 Nisan 2006 18:04 • #497668
    nofx abı sen çok saçma bı herifsın bılıyosun dımı bunu anladım duşunme kabılıyetın yok adam gıbı bişey yazamıyosun ama espırı kabılıyetınde yok kı napçaz senın bu durumunu yaaaa oturup bı gun forumda tartışalım uzun uzun ok beynıne ıyı bak
  • düşyılmaz • 26 Nisan 2006 18:22 • #497671
    pentagramla gittiğinde ortam bulursan koyardın
  • syarar • 26 Nisan 2006 20:10 • #497677
    Tayyip Erdoğan-Beraber Yürüdük Parçasını Gönderirim Her Sene Sonuncu Oluyoruz En Azından Yarışmaya Göre Birisini Gönderirim Böylece
  • da hui • 26 Nisan 2006 23:09 • #497684
    En iğrenç şarkıcıyı yollardım
    O yapıldı zaten :D
  • PUNKY_SPuTniK • 27 Nisan 2006 11:20 • #497695
    direc-t
  • Narcoholic • 27 Nisan 2006 11:40 • #497701
    şebnem ferah gitsin ama o istemez :)
  • deli forever • 27 Nisan 2006 20:08 • #497718
    şebnem gitse ortalık inler de,dediğin gibi şebocum öyle abuk subuk bi yarışmaya katılmaz:D ben olsam da beni gönderirdim çünkü ben bile o sibel tüzünden daha iyi şarkı sölüyorum. ne biçim şarkı yaa o öyle 'karşında süperstar, seiiiv benii'. sev beni derken bi dikkat edin ne kadar cırtlak çıkıyo kadının sesi:S
  • argetlam • 27 Nisan 2006 20:30 • #497719
    wala eger sımdı olsaydı kURBAN gıtsın ısterdım ama yok!!!! su arlar cılekes ıyı gıdıyor bırde onalr olur ne bılım ıste oyle!ama hep KURBAN 1 numara!11
  • numbie_X • 27 Nisan 2006 20:59 • #497721
    kesinlikle sana katılıyorum!!! :)