-
pentagramı yollar ortamın a*ına koyar dönerdim...
-
nofx abı sen çok saçma bı herifsın bılıyosun dımı bunu anladım duşunme kabılıyetın yok adam gıbı bişey yazamıyosun ama espırı kabılıyetınde yok kı napçaz senın bu durumunu yaaaa oturup bı gun forumda tartışalım uzun uzun ok beynıne ıyı bak
-
pentagramla gittiğinde ortam bulursan koyardın
-
Tayyip Erdoğan-Beraber Yürüdük Parçasını Gönderirim Her Sene Sonuncu Oluyoruz En Azından Yarışmaya Göre Birisini Gönderirim Böylece
-
En iğrenç şarkıcıyı yollardım
O yapıldı zaten :D
-
direc-t
-
şebnem ferah gitsin ama o istemez :)
-
şebnem gitse ortalık inler de,dediğin gibi şebocum öyle abuk subuk bi yarışmaya katılmaz:D ben olsam da beni gönderirdim çünkü ben bile o sibel tüzünden daha iyi şarkı sölüyorum. ne biçim şarkı yaa o öyle 'karşında süperstar, seiiiv benii'. sev beni derken bi dikkat edin ne kadar cırtlak çıkıyo kadının sesi:S
-
wala eger sımdı olsaydı kURBAN gıtsın ısterdım ama yok!!!! su arlar cılekes ıyı gıdıyor bırde onalr olur ne bılım ıste oyle!ama hep KURBAN 1 numara!11
-
kesinlikle sana katılıyorum!!! :)