Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision a sen olsan kimi gonderirdin???

  • argetlam • 27 Nisan 2006 20:30 • #497719
    wala eger sımdı olsaydı kURBAN gıtsın ısterdım ama yok!!!! su arlar cılekes ıyı gıdıyor bırde onalr olur ne bılım ıste oyle!ama hep KURBAN 1 numara!11
Bu konunun tüm mesajları