şebnem gitse ortalık inler de,dediğin gibi şebocum öyle abuk subuk bi yarışmaya katılmaz:D ben olsam da beni gönderirdim çünkü ben bile o sibel tüzünden daha iyi şarkı sölüyorum. ne biçim şarkı yaa o öyle 'karşında süperstar, seiiiv benii'. sev beni derken bi dikkat edin ne kadar cırtlak çıkıyo kadının sesi:S