Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision a sen olsan kimi gonderirdin???

  • deli forever • 27 Nisan 2006 20:08 • #497718
    şebnem gitse ortalık inler de,dediğin gibi şebocum öyle abuk subuk bi yarışmaya katılmaz:D ben olsam da beni gönderirdim çünkü ben bile o sibel tüzünden daha iyi şarkı sölüyorum. ne biçim şarkı yaa o öyle 'karşında süperstar, seiiiv benii'. sev beni derken bi dikkat edin ne kadar cırtlak çıkıyo kadının sesi:S
Bu konunun tüm mesajları