tüm muhabbetler ona dayalı...ne bu yabancı hayranlığı yaaa.içinizde hayatında bikez turku dinlemiş olan var mı???ayyy co
k banall dimi....yazık bize valla.turkiyenin en aydın müzikseverleri burda garajda..ama adı turkiye...arkadaslar baskalarına hayran olmanın zamanı degil şimdi...bizim simdi biseyler yapıp onları kendimize hayraan bırakmamız lazım bence..