Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • kötükedi • 25 Nisan 2006 18:40 • #497597
    tüm muhabbetler ona dayalı...ne bu yabancı hayranlığı yaaa.içinizde hayatında bikez turku dinlemiş olan var mı???ayyy co
    k banall dimi....yazık bize valla.turkiyenin en aydın müzikseverleri burda garajda..ama adı turkiye...arkadaslar baskalarına hayran olmanın zamanı degil şimdi...bizim simdi biseyler yapıp onları kendimize hayraan bırakmamız lazım bence..
Bu konunun tüm mesajları