-
tüm muhabbetler ona dayalı...ne bu yabancı hayranlığı yaaa.içinizde hayatında bikez turku dinlemiş olan var mı???ayyy co
k banall dimi....yazık bize valla.turkiyenin en aydın müzikseverleri burda garajda..ama adı turkiye...arkadaslar baskalarına hayran olmanın zamanı degil şimdi...bizim simdi biseyler yapıp onları kendimize hayraan bırakmamız lazım bence..
-
Evet yazık size..
Türkü dinlemem fazla.Ama yerli dinlediğim grup tonla var.Ben bu siteye yerli grup yazmaktan bıktım, bi zahmet arayın..
-
abicim ondan bahsetmiyorum..su iki üç sayfayı ac oku bakimm.sen yazıyon.başkası san ozeniyo yazıyo...ne oldu bizim müzik..güme gitti
-
herkes adına konuşman doğru mu sence ben yabancı müzik severim yerli müziği de severim ayrıca türküleri de severim...türkülerden kopamayız bence neyse kısa kesiyorum ..ama haklısın bi yabancı hayranlığı aldı başını gidiyo herkes için olmasa bile sayıları çoğaldı böyle insanların...
-
herkes demek istemedim aslında..yani genellikle..ama yanlış geliyo bana..çoğu özenti galibaa..
-
haklısın yabancı müzik kültürü olmayanları küçük görenler insanlar var çevrede ..böyle olduğu için belki de insanlar çok fazla yabancı müzik dinliyo..
-
Türkiye'den bir Opeth çıkmadı , bir Katatonia çıkmadı , ondan hep bunlar...Rofl.
Ayrıca kimi türkü sevmez , kimi çok sever."Neden türkü dinlemiyorsunuz , halk müziği dinleyin." kadar da abuk bir düşünce olamaz kusura bakma da.Kim ne seviyorsa onu dinler.Ben türkü de dinlerim , yabancı müzik de dinlerim."Türksün sen , şunu dinle , bunu dinle." diyen de halt etmiştir.İyi günler.
-
yabancı hayranlığı diye bi şey yok; kim iyi bi şeyler yaparsa ona hayranlık duyulur. hee garaj cemaatinden bahsediyosan, onlar ayrı canım bekle bi kısım biraz büyüsün hele ondan sonra sorarsın onlara bunu. ama müzikte onlar bizler diye bi muhabbete girmek yersiz; müziği böyle şeylere alet etmeyelim. Türk olduğum için türkü dinlemek zorunda değilim ama ülkemde yapılan müziğe destek olmalıyım; ki bizden de saydığınız gibi gruplar çıksın.
-
Hayatımda duyduğum en saçma şeylerden biri bu. Müziği yabancı ve Türk olarak ayırmak ne tür bir ileri zekalılıktır aklım almıyor. Gerçek bir müzik sever kesinlikle sevmediği, kalitesiz bulduğu birşeyi başka bir niyetle dinlemez. Tamam, ben de Türkü dinliyorum. Hem de babam sağolsun 24 saat. Ama yeni Türküler çıkmadığı, haberler bulunmadığı için pek konuşacak bir konu yok. Ben de sitedekilerin jazz, pop ya da başka birşey dinlememesinden şikayetçiyim ama kimseyi zorlayacak halim yok. Herkesin zevki kendine.
-
yabancı müzik hayranlığı çoğu kişide var bunu kimse inkar edemez ama gerçekten türk rock yapan çok iyi gruplar var onlarıda unutmamak lazım misal demir demirkan pek sevmem ama gerçekten çaldığı alete hakim biri veya yavuz çetin...
ben tasm bi halk müzik hayranıyımdır severekte dinlerim