herkes adına konuşman doğru mu sence ben yabancı müzik severim yerli müziği de severim ayrıca türküleri de severim...türkülerden kopamayız bence neyse kısa kesiyorum ..ama haklısın bi yabancı hayranlığı aldı başını gidiyo herkes için olmasa bile sayıları çoğaldı böyle insanların...