Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • karabasann88 • 25 Nisan 2006 18:47 • #497601
    herkes adına konuşman doğru mu sence ben yabancı müzik severim yerli müziği de severim ayrıca türküleri de severim...türkülerden kopamayız bence neyse kısa kesiyorum ..ama haklısın bi yabancı hayranlığı aldı başını gidiyo herkes için olmasa bile sayıları çoğaldı böyle insanların...
Bu konunun tüm mesajları