Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • dexter_holland • 25 Nisan 2006 20:13 • #497615
    Hayatımda duyduğum en saçma şeylerden biri bu. Müziği yabancı ve Türk olarak ayırmak ne tür bir ileri zekalılıktır aklım almıyor. Gerçek bir müzik sever kesinlikle sevmediği, kalitesiz bulduğu birşeyi başka bir niyetle dinlemez. Tamam, ben de Türkü dinliyorum. Hem de babam sağolsun 24 saat. Ama yeni Türküler çıkmadığı, haberler bulunmadığı için pek konuşacak bir konu yok. Ben de sitedekilerin jazz, pop ya da başka birşey dinlememesinden şikayetçiyim ama kimseyi zorlayacak halim yok. Herkesin zevki kendine.
Bu konunun tüm mesajları