Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • Necrophilliac • 25 Nisan 2006 18:43 • #497599
    Evet yazık size..

    Türkü dinlemem fazla.Ama yerli dinlediğim grup tonla var.Ben bu siteye yerli grup yazmaktan bıktım, bi zahmet arayın..
Bu konunun tüm mesajları