Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • dexter_holland • 26 Nisan 2006 16:51 • #497655
    Öfff, dalga mı geçiyorsun yoksa cidden sorunun mu var anlamadım ama yeter...
  • kötükedi • 26 Nisan 2006 16:58 • #497656
    dalga geciyorum
  • syarar • 26 Nisan 2006 20:13 • #497678
    Yabancı müzik diye birşey yok ki müzik evrenseldir yabancı sözlü müzik ya da şarkı olabilir onu da severiz ayrım yapmayız din dil ırk cinsiyet :-)) biz güzel olanı dinleriz ayrıca türkçe sözlü müziği daha çok dinlerimm
  • violoncellist • 27 Nisan 2006 00:40 • #497686
    burdaki insanlar sadece yabancı müzik dinliyor veya neden kimse türkü dinlemiyor gibi bir yargıya varabilmen için siteye kayıtlı herkesi tek tek iyice tanımak lazım ki kim ne dinler iyice bilesin, varsayımlara dayalı yorumlar çekmeyesin (!) herkesin yabancı müzik dinlediğini ben sanmıyorum. en azından öyleyse bile ben bu bütünlüğü bozuyorum ki bu da herkes dinlemiyor anlamına geliyor. kaldı ki insanlar istediği müziği dinleyebilirler. herkes kendi ülkesinin müziğini dinlemek zorunda gibi bir kural da yok ki buna gerek de yok. çünkü zaten herkes kendi ülkesinin müziğini bilir... dinlemiyorum diyen insan bile türk müziğine dair bilgilere sahiptir... uzun lafın kısası kimseyi dinlediği müziğe göre yargılama lüksüne sahip değiliz...
    saygılar...
  • Narcoholic • 27 Nisan 2006 11:39 • #497699
    türkler bu işi beceremiyo =P becerenleri de dinliyorum sagolsunlar..
  • Noryth Aquanum • 27 Nisan 2006 18:35 • #497712
    Becerip de reklamı iyi yapılamayan gruplar da yokolup gidiyorlar.Sırf reklam da değil aslında , bir sürü şey var...
    Tower Of Power?Opeth alayım...
  • mental patient • 28 Nisan 2006 20:16 • #497768
    ben şimdi illa türkçe diye gidipte dandik dandik şarkıcıları dinlemem ama adam gibi müzik yapan yeni dönemde çıkan grupları tabi ki de
    dinliyoruz.
    bunun yanında müziklerini çokta sevdiğim yabancılarda var türkiyede ki o saçma şarkıları dinlemektense onları dinlemeyi tercih ederim. şarkıya bakın şimdi ya tutarsa ya tutarsa
    ne alaka ya neyi tutturuyosun çok anlamsız şarkı yapıyorlar.
    sonra da biz dinlemiyo oluyoruz şarkıda anlam yokki dinlememe değsin. zaten türkiye deki sanatçı diye geçinenlerin çoğu bence sadece onun getirdiği avantajlardan yararlanmak için şarkıcı oluyolar.müziği sevdikleri için olduğunu sanmıyorum çünkü severek yapanların sonucunu görüyoruz.ilk andan itibaren kendilerine hayran bırakıyolar.
  • İnsanlar_ölmez • 4 Mayıs 2006 10:35 • #498087
    evet ya biraz türkçe dinleyin sinir oluyorum zaman içinde kendi kültürümüzü unutuyoruz edip akbayramda dinlerim korn da dinlerim ama kornu sizin kadar abartmam unutmayın konfiçyüse sormuşlar bi ülkeyi ele geçirecekseniz nerden başlrsınız diye oda cevap vermiş ilk önce dilini ele geçirirdim diye

    Bilmiyorum ne demek istediğimi anladınız mı yakında abd bize girince anlarsınız artık!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • jubei • 6 Mayıs 2006 04:20 • #498182
    Cosmosquad verelim..
  • cursed gem • 6 Mayıs 2006 19:15 • #498197
    iyi güzel haklısınızda türkiyede bu işi yabancılar kadar sağlam yapan kaç grup var kim sağlam çalıyo ya da sağlam bir vokal sahnede ne kadar iyiler yapsınlar adam gibi sağlam müzik bizde dinneyelim yanı nededni bu işte çok basit insanlar türkiyede aradığını bulamıyor daha black yapan bile yok be brutal söyleyen kim var ünlülerden ne yapıyım türk grupları şimdi ben?