Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • syarar • 26 Nisan 2006 20:13 • #497678
    Yabancı müzik diye birşey yok ki müzik evrenseldir yabancı sözlü müzik ya da şarkı olabilir onu da severiz ayrım yapmayız din dil ırk cinsiyet :-)) biz güzel olanı dinleriz ayrıca türkçe sözlü müziği daha çok dinlerimm
Bu konunun tüm mesajları