burdaki insanlar sadece yabancı müzik dinliyor veya neden kimse türkü dinlemiyor gibi bir yargıya varabilmen için siteye kayıtlı herkesi tek tek iyice tanımak lazım ki kim ne dinler iyice bilesin, varsayımlara dayalı yorumlar çekmeyesin (!) herkesin yabancı müzik dinlediğini ben sanmıyorum. en azından öyleyse bile ben bu bütünlüğü bozuyorum ki bu da herkes dinlemiyor anlamına geliyor. kaldı ki insanlar istediği müziği dinleyebilirler. herkes kendi ülkesinin müziğini dinlemek zorunda gibi bir kural da yok ki buna gerek de yok. çünkü zaten herkes kendi ülkesinin müziğini bilir... dinlemiyorum diyen insan bile türk müziğine dair bilgilere sahiptir... uzun lafın kısası kimseyi dinlediği müziğe göre yargılama lüksüne sahip değiliz...
saygılar...