Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • İnsanlar_ölmez • 4 Mayıs 2006 10:35 • #498087
    evet ya biraz türkçe dinleyin sinir oluyorum zaman içinde kendi kültürümüzü unutuyoruz edip akbayramda dinlerim korn da dinlerim ama kornu sizin kadar abartmam unutmayın konfiçyüse sormuşlar bi ülkeyi ele geçirecekseniz nerden başlrsınız diye oda cevap vermiş ilk önce dilini ele geçirirdim diye

    Bilmiyorum ne demek istediğimi anladınız mı yakında abd bize girince anlarsınız artık!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları