Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • mental patient • 28 Nisan 2006 20:16 • #497768
    ben şimdi illa türkçe diye gidipte dandik dandik şarkıcıları dinlemem ama adam gibi müzik yapan yeni dönemde çıkan grupları tabi ki de
    dinliyoruz.
    bunun yanında müziklerini çokta sevdiğim yabancılarda var türkiyede ki o saçma şarkıları dinlemektense onları dinlemeyi tercih ederim. şarkıya bakın şimdi ya tutarsa ya tutarsa
    ne alaka ya neyi tutturuyosun çok anlamsız şarkı yapıyorlar.
    sonra da biz dinlemiyo oluyoruz şarkıda anlam yokki dinlememe değsin. zaten türkiye deki sanatçı diye geçinenlerin çoğu bence sadece onun getirdiği avantajlardan yararlanmak için şarkıcı oluyolar.müziği sevdikleri için olduğunu sanmıyorum çünkü severek yapanların sonucunu görüyoruz.ilk andan itibaren kendilerine hayran bırakıyolar.
Bu konunun tüm mesajları