Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • rock u-fuck • 6 Mayıs 2006 21:08 • #498205
    10 numara düşünüyorsun da, yabancı dediğin herifler müziği iyisini yapıyo. düşünsene kansere bir ilaç var ama sen yabancı diye onun yerine sadece acını dindirecek bir yerli ilaç kullanıyorsun bu ona benziyor...
  • blaze_20 • 9 Mayıs 2006 21:40 • #498408
    türkler bu işği layikiyle yapsın (layikiyle yapanları zaaten dinliyoruz) dinlemeyen yalan olsun!! türklerden layikiyle bence müzik yapanlardan birkaçı şömyle
    -şebnem ferah
    -özlem tekin
    -pentegram(dağıldılar olsun)
    -mavisakal(geri geliyorlar)
    -cem köxal
    -demir demirkan
    -aylin aslım
    -haluk levent
    -teoman (ucundan) son albüöünden bi kaçı