Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • Noryth Aquanum • 27 Nisan 2006 18:35 • #497712
    Becerip de reklamı iyi yapılamayan gruplar da yokolup gidiyorlar.Sırf reklam da değil aslında , bir sürü şey var...
    Tower Of Power?Opeth alayım...
Bu konunun tüm mesajları