Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • death_glory • 25 Nisan 2006 19:47 • #497614
    yabancı hayranlığı diye bi şey yok; kim iyi bi şeyler yaparsa ona hayranlık duyulur. hee garaj cemaatinden bahsediyosan, onlar ayrı canım bekle bi kısım biraz büyüsün hele ondan sonra sorarsın onlara bunu. ama müzikte onlar bizler diye bi muhabbete girmek yersiz; müziği böyle şeylere alet etmeyelim. Türk olduğum için türkü dinlemek zorunda değilim ama ülkemde yapılan müziğe destek olmalıyım; ki bizden de saydığınız gibi gruplar çıksın.
Bu konunun tüm mesajları