Türkiye'den bir Opeth çıkmadı , bir Katatonia çıkmadı , ondan hep bunlar...Rofl.
Ayrıca kimi türkü sevmez , kimi çok sever."Neden türkü dinlemiyorsunuz , halk müziği dinleyin." kadar da abuk bir düşünce olamaz kusura bakma da.Kim ne seviyorsa onu dinler.Ben türkü de dinlerim , yabancı müzik de dinlerim."Türksün sen , şunu dinle , bunu dinle." diyen de halt etmiştir.İyi günler.