Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • Noryth Aquanum • 25 Nisan 2006 19:18 • #497610
    Türkiye'den bir Opeth çıkmadı , bir Katatonia çıkmadı , ondan hep bunlar...Rofl.
    Ayrıca kimi türkü sevmez , kimi çok sever."Neden türkü dinlemiyorsunuz , halk müziği dinleyin." kadar da abuk bir düşünce olamaz kusura bakma da.Kim ne seviyorsa onu dinler.Ben türkü de dinlerim , yabancı müzik de dinlerim."Türksün sen , şunu dinle , bunu dinle." diyen de halt etmiştir.İyi günler.
Bu konunun tüm mesajları