Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...

  • karabasann88 • 25 Nisan 2006 20:39 • #497618
    ben burdaki konunun niye yabancı dinliyosunuz yerli müzik varken diye bişe olduğunu düşünmüyorum..herkes iyi bulduğu sevdiği müziği dinler kişinin kendisine kalmış tamamen...ama yerli müziğe verilen önem sanki azalıyor gibi belki bu bizim yeterince iyi olamamamızdan dolayıdır tartışılır bu konu..sadece müzikte değil her alanda bu böyle..aksini düşünenlere bişe diyemem herkes istediğini düşünmekte özgürdür..
Bu konunun tüm mesajları