ya bişey dicem..dün buraya yazdım bişeyler gittim...şimdi geldim yazılanları okudum da..bazı arkadaşlar ellerinde klavye bekliyolarki biri yazsın bişeyler de biz de onun zıttını savunalım..bazılarıda yazmış once cok sacma diye.sonuna da ekliyo tabi ki turk müziğine destek olmalıyız..hele bazıları turk müziği dinleyin diye insanları zorlayamayız..yaa ne kadar komik şeyler ..çıkarın şu at gözlüklerini.ben de yabancı müzik dinliyorum.türküyü sadece ornek verdim zaten..benim bahsettiğim şey şu. 10 lafın 9u yabancı müzikle alakalı.ayrıca bazılarınız yabancı müzik kültürü olmayanları küçümseyen bi tavır içerisindeler.bu yanlışş.neden bundan 20 yıl once boyle degildi.yine yabancı müzik vardı.ama bilinçli bi toplumvardı.kendi müziğimiz diye bişey yok demeyin var..müzikte ayrım yapılmazmış.elbette yapılmaz ama bu yabancı dinleyenlerin çoğu arkadasından duyup veya küçümsenme korkusuyla dinliyolar..bu yanlışşş diyorum.lütfen at gözlüklerini çıkaralım