Yabancı müzik dinlemeyeni küçümsemek? Aslında mantıksız birşey değil. Burası bir MÜZİK sitesi. Ve buraya gelen insanlar gerçekten müziği sevdiklerini iddia ediyorlar. Gerçekten müziği seven bir insan sadece kendi ülkesindeki sayısı 10'u geçmeyen iyi sanatçılarla, kısıtlı müzik türleriyle yetinir mi? Tabii ki hayır. Sonuçta adam karşıma gelip çok sıkı bir müzik dinleyicisiyimdir deyip iki üç tane Türk sanatçı sayarsa onu pek dikkate almam. Olay budur.
Ayrıca bu "destek" olma saplantısı ise çok zavallıca bir tutum. İyi ve özgün müzik yapan herkesi destekleme taraftarıyım ben. Üzgünüm.