Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • deli forever • 27 Nisan 2006 19:53 • #497716
    evet ben de cruel intentions'dan sonra aynen böyle demiştim. where is my mind'in placebolusu da çok güzel ayrıca. tabi placebo sevene hepsi ayrı güzel zaten:D
Bu konunun tüm mesajları