Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • Holy_Bastard • 16 Mayıs 2006 23:18 • #498857
    Hangi filmden sonra ''SOUNDTRACK'ini BULMALIYIM Dedin? Cvp : Rock Star..

    Ben de hastasıyım o filmin , 'Stand Up And Shout!' :))

    Bi ara msn'de rastlayayım sana , yolla bana soundtrack'i ya da link ver :))
Bu konunun tüm mesajları