Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • fizban • 22 Mayıs 2006 14:41 • #499354
    cennetin krallığı(her kesede tavsiyemdir)
    star wars(john williams amcanın doruk noktasıdır. tek kelimeyle muhteşemdir ki john williamsı efsane yapar. daha sonra geleceğe dönüş harry potter bravehearth indiana jonhs jurasick park ve daha 10larca filmin soundtrackinde john williamsı görürüz..)
    parantez içinde yazdığım filmler kısaca john amcanın besteleri diyelim

    matrix
    yüzüklerin efendisi
    eşkiyayıda unutmamak gerek..
Bu konunun tüm mesajları