Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • h_dream • 17 Mayıs 2006 23:51 • #498971
    fight club - where is my mind kesinliklee
  • ytSe_JaM • 20 Mayıs 2006 23:11 • #499181
    requiem for a dream ve de arizona dream
  • gokhanator • 22 Mayıs 2006 09:16 • #499322
    Soundtrack olarak "breave heart"
    Ama "SANTRACK" olarak her hangi bir yanıt bulamadım...



    DipNot:
    Nerden bulursunuz böyle ilginç tabirleri bilmem yaa..
  • fizban • 22 Mayıs 2006 14:41 • #499354
    cennetin krallığı(her kesede tavsiyemdir)
    star wars(john williams amcanın doruk noktasıdır. tek kelimeyle muhteşemdir ki john williamsı efsane yapar. daha sonra geleceğe dönüş harry potter bravehearth indiana jonhs jurasick park ve daha 10larca filmin soundtrackinde john williamsı görürüz..)
    parantez içinde yazdığım filmler kısaca john amcanın besteleri diyelim

    matrix
    yüzüklerin efendisi
    eşkiyayıda unutmamak gerek..
  • cry a river • 23 Mayıs 2006 13:12 • #499425
    Amelie , Danny The Dog , Dancer In The Dark
  • da hui • 23 Mayıs 2006 17:57 • #499439
    Full Metal Jacket, Devil's Advocate ve daha birçok filmde kullanılan efsane bir şarkı vardır bir de, yazmayı unutmuşum. Paint It Black :)
  • EdiP • 23 Mayıs 2006 23:01 • #499460
    Nightmare Before Christmas.. (danny elfman)
    Snatch (10cc, Massive Attack, Overseer, Oasis, The Johnston Brothers, The Stranglers)
    Eurotrip
    Spawn
    Dracula 2000 ( Slayer,Pantera, Linkin Park, SOAD, Monster Magneti Godhead, Hal Cocked, Saliva )
    Tüm emir kusturica filmleri
    Singin' in the Rain
    Okul
    How High
    Jay and Silent Bob Strikes Back
  • novacine • 24 Mayıs 2006 02:27 • #499485
    santrack mı??????????????? soundtrack olmasın o... Neyse rock star steel dragon... olmustu....
  • novacine • 24 Mayıs 2006 02:33 • #499487
    birde yüzüklerin efendisi iki kulenin müzikleri...
  • pentimento • 24 Mayıs 2006 17:44 • #499529
    evet amelie süperdi. ben de aynı şeyi demiş ve hemen bulmuştum film müziğini. ama bir de şeytanın avukatında demiştim aynı şeyi. o da güzeldi.