Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • kartalgediz • 26 Nisan 2006 10:57 • #497641
    Hangi filmden sonra ''Bu Sountrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??
  • woodstockm • 26 Nisan 2006 12:37 • #497642
    Denzel Washington 'ın Gazap Ateşi filminden sonra özellikle
  • CaFeiN • 26 Nisan 2006 13:55 • #497646
    Soundtrack mi?
  • dexter_holland • 26 Nisan 2006 18:01 • #497666
    Amelie miydi nasıl yazılıyordu hatırlamadım.
  • da hui • 26 Nisan 2006 18:03 • #497667
    Star Wars (imperial march)
    Spider Man (Hero)
    Fight Club (where is my mind)
    daha gider bu liste
  • düşyılmaz • 26 Nisan 2006 18:12 • #497669
    karşı pencere
    requiem for a dream
  • _betrola_ • 26 Nisan 2006 18:20 • #497670
    butterfly effect
  • karabasann88 • 26 Nisan 2006 20:05 • #497674
    akıl oyunları
    melekler şehri
  • unintended • 27 Nisan 2006 11:26 • #497697
    kesinlikle ben de amelie den sonra soundtrack aradım. Ve Yann Tiersen'e böylece ulaştım. Şimdi bütün parçaları var bende. Ders çalışırken birebir.
  • Narcoholic • 27 Nisan 2006 11:37 • #497698
    tabii ki cruel intentions: placebo-every me every you