Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi filmden sonra ''Bu SANTRACK'ı BULMALIYIM'' Dedin??

  • tolqing • 25 Mayıs 2006 02:34 • #499609
    5. element filminde acayip uzaylı bi kadın tekno bi arya söylüyodu bayılmıştım seneler sora dandik karısık bi cd nin içinde buldum cok sevindim tavsiye ederim
  • eeddaa • 28 Mayıs 2006 11:49 • #499918
    cry wolf
    hala bulamıyorum
    kafayı yiycem
  • frozenwish • 28 Mayıs 2006 11:51 • #499920
    Özellikle Amores Peros'tan sonra. Bunun dışında Requiem for a dream ve lotr
  • kartalgediz • 28 Mayıs 2006 14:05 • #499924
    harbi ya santrack ne ya??

    kusura bakmayın olur böyle şeyler elim kırıldığı zaman yazmıştım.

    +o(
  • rubber soul • 28 Mayıs 2006 18:11 • #499952
    star wars.
  • Zee-tah • 1 Haziran 2006 20:56 • #500281
    Shindler's List

    aslında ilk önce soundtrack i dinledim ben filmi bulmalıyım dedim ama .) olsun tersi de olsaydı aynı yere gelirdi..
  • baggio_g • 1 Haziran 2006 22:37 • #500286
    butterfly effect ya film den sonra mutis gidiyo yaa oasis stop cry your out heart sanırım yanlıs yazmıs olabilirim
  • hertza • 2 Haziran 2006 13:04 • #500323
    XXX
  • underdog • 2 Haziran 2006 21:53 • #500383
    ocean's eleven
  • kartalgediz • 7 Haziran 2006 14:11 • #500721
    Hangi filmden sonra ''Bu Soundtrack'ı BULMALIYIM'' Dedin??

    arkadaşlar herkez bir şeyi unutmamışmı? hangimiz BABA filminin soundtrack'ını en az bir kere indirmedik. söylesenize gercek arşivcilerin hangisinde bu üçleme yok?